2012. március 7., szerda

Franciággyá nyitható ágy/kanapé - Jelenlegi ára: 9 999 Ft

Nagyon szép zsenilia huzatú sárga kanapé vagy ágy eladó. Kb. 2 éve vettük közel 50000ftért és olyan fél éve van gyakori használatban a kisfiam és a kislányom alszik rajta! az eladás oka vettem nekik 2 külön ágyat: -)Nagyon parktikus. Hibái: a huzaton van néhány folt(ez mosható le volt takarva az ülő része de hát gyerekszobában van: -)a belül lévő foltok szintén moshatóak nem pisi vagy ilyesmi foltok: -)(ezeket fotóztam élőben negyed ennyire sem láthatóak)az ágyneműtartó fedele leszakadt az egyik zsanérnál ez elve nem jól vn megcsinálva mert nem fúrva volt csak bele volt csavarva egy sima csavar és mivel van súlya persze hogy leszakad: -(ezt azóta javította egy barátunk (a képeken még a hiba látható)(át lett fúrva a "tető" és csavarozva van így azért bírja még jó ideig: -))2 helyen a varrásnál elengedte a huzat én ezt direkt nem varrtam meg mert így rá tudtam húzni a gumislepedőt ha össze volt csukva hogy védje! az ágyneműtartó aljánál középen elengedte egy-két szög(ez 2 perces javítással rendbehozható). Össze csukva a méretei: 80x205cm itt a karfa 20cm, a fekvő felülete 150x185cm, a magassága 40cm! a leírt hibák ellenére nagyon stabil és kényelmes ágy. szállításához tetőcsomagtartó(mi is így hoztuk) vagy utánfutó kell! Apcról szállítható el! csere is érdekel fenyőbútorra (pl. ágyneműtartó, stb), villanysütőre vagy javasolj vmit!


Jelenlegi ára: 9 999 Ft

Az aukció vége: 2012-03-04 08:44
. Franciággyá nyitható ágy/kanapé - Jelenlegi ára: 9 999 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése