2011. október 21., péntek

68-as melegítő együttes lila-sárga - Jelenlegi ára: 200 Ft

Nagyon vagány melegítő együttes.
Lila színű, oldalán sárga betéttel.
A felső elöl végig patentos.
Mérete: 68-as. Ujját nyaktól mértem.
Csípőnél bő fazonú, vagány gatyós.
Használt, ez látszik rajta, színe nem az az "életteli" lila már (ezért jelöltem kopottnak), de nem nagyon gázos. Nem foltos, nem szakadt. Otthonra játszósnak simán használható még.
Mértem:
ALSÓ: hossza: 35cm, belső szárhossza: 19cm, dereka: 19cm*2 alapból, de gumis, max 32cm*2-ig nyúlik. FELSŐ: hossza: 27cm, mellszélessége hónaljnál 30cm, ujja nyaktól: 25cm. Bő, vagány fazonú, ez az alsón és a felsőn is látszik.
Elöl a naci derekánál a varrás 1cm-en kibomlott, 1 perc összeölteni. Nem nagy gond, de ezért lejjebb viszem az árát. Azért inkább szólok, így érzem korrektnek.
 
Sok hasonló méretű babaruhám van. Nézz szét az aukcióim között, postát spórolhatsz.
Sok babaruhám van még, amit időhiány miatt nem tudtam feltölteni, Ahogy időm engedi, folyamatosan teszem fel őket. Érdemes állandóan visszanézni, vagy ha a kedvenceid közé teszel, mindig kapsz értesítést a friss töltésekről.
Ha keresel valamit, írj, és megnézem, hogy van-e még itt mellettem a zsákban, és akkor feltöltöm Neked.
 
Licitálás előtt olvasd el a saját oldalamat! Köszi!
Remélem, hamarosan a vásárlóim között köszönthetlek! Sikeres licitlást!


Jelenlegi ára: 200 Ft

Az aukció vége: 2011-10-08 09:34
. 68-as melegítő együttes lila-sárga - Jelenlegi ára: 200 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése